Wanted web game
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Play Wanted! Object: Earn an impressive reputation, then win the round!
 
HomeHome  SearchSearch  Latest imagesLatest images  RegisterRegister  Log in  

 

 Alla som är aktiva inom Wanted!

Go down 
3 posters
AuthorMessage
whiteportion




Posts : 10
Join date : 2008-10-03

Alla som är aktiva inom Wanted! Empty
PostSubject: Alla som är aktiva inom Wanted!   Alla som är aktiva inom Wanted! Icon_minitimeSat Oct 11, 2008 2:28 pm

Hej allihopa! Vi kan la skriva våra kunskaper om spelet i denna topic. T.ex. vad de olika Fraternity Staff har för funktioner. När men skall ta in mer än 100 000 kr i banken osv.
Back to top Go down
Gunsndwarfs
Advance Member
Gunsndwarfs


Posts : 112
Join date : 2008-09-29
Age : 29
Location : Sweden or behind you on my way to backstab

Alla som är aktiva inom Wanted! Empty
PostSubject: Re: Alla som är aktiva inom Wanted!   Alla som är aktiva inom Wanted! Icon_minitimeSat Oct 11, 2008 8:11 pm

whiteportion wrote:
Hej allihopa! Vi kan la skriva våra kunskaper om spelet i denna topic. T.ex. vad de olika Fraternity Staff har för funktioner. När men skall ta in mer än 100 000 kr i banken osv.


nu fattar jag inte riktigt vad du menar?Razz
jag sätter aldrig in på banken, jag tycker det e helt onödigt...
Back to top Go down
whiteportion




Posts : 10
Join date : 2008-10-03

Alla som är aktiva inom Wanted! Empty
PostSubject: Re: Alla som är aktiva inom Wanted!   Alla som är aktiva inom Wanted! Icon_minitimeSun Oct 12, 2008 12:36 pm

man får 1% ränta på allt belopp upptill 100 000$, men efter 100 000$ blir det 0,2 % ränta, alltså måste man komma upp till ett visst belopp av pengar innan man får ut lika mycket av räntan som man får för 1% av 100 000$, om någan vet vad det är. Jag orkar inte räkna det. Very Happy
Back to top Go down
Weeder




Posts : 1
Join date : 2009-02-15

Alla som är aktiva inom Wanted! Empty
PostSubject: Banken   Alla som är aktiva inom Wanted! Icon_minitimeSun Feb 15, 2009 3:28 pm

Om du ändå inte kan köpa fler fabriker (eller staff som genererar mer än räntebeloppet), kan du lika gärna låta pengarna ligga i banken över "natten".

Brukar heller inte köpa ammo för broker förrän någon eller några dagar innan för att maximera ränta/fabrikinköp (men inte heller för sent för att man vill inte råka ut för att inte ha maxat sin broker ammo pga att man inte har tillräckligt många köp och precis innan brukar mängden i ammoshoppen bli lägre)

Account manager ger 3% i banken istället för 1% på de första 100.000 (inte att förväxla med front business manager) men kräver premium.

Mina 2 eurocent
Back to top Go down
Sponsored content





Alla som är aktiva inom Wanted! Empty
PostSubject: Re: Alla som är aktiva inom Wanted!   Alla som är aktiva inom Wanted! Icon_minitime

Back to top Go down
 
Alla som är aktiva inom Wanted!
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Wanted
» Wanted Screensavers
» WANTED: Season 2
» Wanted Little Calc
» Wanted Little Calc

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Wanted web game :: Swedish :: Requests-
Jump to: